Известие

Collapse
No announcement yet.

"Особени" моменти със съединителя след смяна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Особени" моменти със съединителя след смяна

    Колеги, имам следния проблем с моята Алфа 145 /2000 г. 1.4 TS, без газова уредба/. Преди 3 месеца /1,500 изминати километра/ и смених съединителя /комплект/. След смяната, според очакванията, започна да отделя долу и стана приятно "мек". Интересното е, че към момента отново е "твърд" и отделя горе. Каква може да е причината?

  • #2
    Какъв съединител сложи колега?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Съединителят е "Valeo".

      Comment


      • #4
        Може да е Валео,но за твърдоста се набеждава притискателя,или те е метнал майстора за това УЖ което е сложил,и въобще дали е комплект.
        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

        Comment


        • #5
          Моето КуВе нищо не му е барано супер долу си ми отделя обаче пък е страшен кочан много е твърд казаха ми че може да е спортен ала бала щото италиянеца преди мен доволно си я гледал количката ( като изключа 2та доста добре изпилени вала) се едно
          ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
          Nissan Qashqai 2,0 140hp
          Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
          ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

          Comment


          • #6
            Нямам съмнения, че майстора го е сменил, въпросът е, че за първи път прави нещо по каквато и да е Алфа, така че, ако има някакви кой-знае какви тънкости, може и да са му убягнали.

            Comment


            • #7
              Педала може да ти е твърд от "тръгнала" долна помпа на съединителя.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Съединителят скърца при натискане. Възможно ли е да е въпросната долна помпа?

                Comment


                • #9
                  Скърцането обикновенно се появява между вилката и лагера. Но може и между щифта на помпата и вилката. Самата помпа трудно ще почне да скърца .
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment

                  Working...
                  X